About Contact Press Follow

January 6, 2012

Outfit/06012012



forever21 jumper / zara pants / fossil watch

Not exactly a complete outfit post, but better than nothing. Not to worry - I have some proper outfit posts coming your way.
What do you think about those silver nail stickers? I think they're really cool, despite the fact that applying them isn't exactly the easiest thing I've ever done. You should see my right hand, though! (being right handed, I hate applying nail polish/stickers to my right hand) Maybe it just takes some practice...
Hope you're having a good day.

18 comments:

  1. Hey Liebes!

    Endlich schaffe ich es auch mal einen Kommentar bei dir zu lassen! Ich bin da immer ein wenig langsam haha! Danke für deinen lieben Kommentar! Ich freue mich immer riesig :)!

    Schönes Outfit unjd die Nägel sind der Hammer! Sind das nicht diese Klebefolien? Wollte ich auch mal ausprobieren aber ich komme einfach nicht dazu PUH! Btw toller blog!

    Love, Alice.

    ReplyDelete
  2. beautiful outfit, you look very pretty!

    ReplyDelete
  3. I just love our nails! I have never seen that before! Great blog. Check mine out. www.hugswishes.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Das Outfit gefällt mir sehr, das mit den Nägeln habe ich auch mal ausprobiert und auch an Silvester getragen, da ich dachte, es passt ganz gut zu so einem Abend :)

    Liebe Grüße, Katharina. <3

    ReplyDelete
  5. Great blog I'm following :) hope you will follow back

    leopardinleather.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  6. I loooove those nail stickers! Awesome!

    http://giaa-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. coooooler nagellack!!!
    liebe grüße
    http://peachesblogt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. i love ur nails :)


    xx

    http://fashionhurtssemi.tumblr.com/

    ReplyDelete
  9. i like this outfit post! and your nails are crazy. are they the sally hansen ones? love love love the metallic

    ReplyDelete
  10. @Jessica: thanks :) nope, they're from essence

    ReplyDelete
  11. deine uhr ist toll und sag mal woher hast du diese wahnsinns silbver nagellack aufkleber?

    ♥♥Style-Roulette♥♥

    xoxo,
    Luísa

    ReplyDelete
  12. Tävla och bli dagens blogg hos mig :) Bli sedd av över 6600 prenumeranter!

    ReplyDelete
  13. schönes Outfit, vorallem den Pulli find ich gut!
    Sind das die Sticker von Essence? hab schon viel von denen gehört. ich find sie sehen wirklich gut aus, vorallem fallen sie einem gleich auf. Aber leider hab ich das selbe Problem wie du: links sieht gut aus, aber wer macht mir jetzt die rechte Hand?!:D

    ReplyDelete
  14. Love your nails girl!Lovely outfit post!

    Style LimeLight

    ReplyDelete
  15. hey :) lovely blog you have!
    great outfit, what kind of nail polish are you using?
    would you like to follow each other?
    kisses, melina

    ReplyDelete
  16. Love the nails and the watch!

    Love, Sara
    champagneandcedarwood.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook