About Contact Press Follow

November 9, 2011

New project "Eye-M-Online"


"EYE-M-ONLINE.DE"

My mum, sister and I have been working on this project for a while and this week it finally launched. Our new website "EYE-M-ONLINE.DE" is all about eyes: make-up, wellness, health - everything. We talk about the latest trends, share our favourites and also review products. So even though it's in German, I'd appreciate you checking it out. It'd mean a lot to me if you shared your opinions about it, too. Even if it's just about the layout (if you don't speak German).

***

Ich habe mit meiner Mutter und meiner Schwester ein neues Projekt gestartet. Unsere Website "EYE-M-ONLINE.DE" ist diese Woche online gegangen. Dort dreht sich alles um das Thema Augen: von Make-Up über Pflege bis hin zu Gesundheit ist alles dabei. Wir sprechen über unsere Lieblingsprodukte, berichten von aktuellen Trends und testen Produkte. Es würde mich sehr freuen, wenn ihr der Site einen Besuch abstattet. Ich bin mir sicher, dass da auch was für euch dabei ist.
Vielen Dank!

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook