About Contact Press Follow

November 10, 2010

I've seen your heart, and it's mine



»Jumper: Topshop
»Tee: H&M
»Pants: Zara
»Wedges: New Yorker

Ich habe dein Herz gesehen und es gehört mir. Der Satz stammt aus dem Trailer zum neuen Harry Potter-Film und hat es mir irgendwie angetan (ja, dieser eine Satz!). Ich freu mich auch schon darauf, den Film bald im Kino sehen zu dürfen.
Heute hatte ich meinen Uni-freien Tag (wie jeden Mittwoch) und war mit meinem Freund bei Ikea. So habe ich mein Zimmer etwas mehr verschönern können, Fotos folgen.

I have seen your heart and it's mine. I caught this sentence while watching the trailer to the upcoming Harry Potter movie and I'm in love with it (yes, I'm in love with the sentence). I'm really looking forward to watching that movie once it's in theatres.
Today I had my uni-free day (like every wednesday) and my boyfriend and I went to Ikea. I got some stuff to make my room more beautiful- I'll show you pics in a while.

1 comment:

  1. Gorgeous jumper!

    http://agitarsimonroe.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook