About Contact Press Follow

September 18, 2010

Today's




»Biker jacket: H&M
»Shirt: Urban Outfitters
»Treggings: Zara
»Booties: Sommerkind

Entschuldigt das merkwürdige Foto (das in Farbe). Ich wollte eigentlich draußen Fotos machen, aber da war es schon zu dunkel. Meine Güte, es wird echt schnell Herbst. Also verbringe ich den Abend gemütlich zu Hause und sehe mir die neue Folge Vampire Diaries an. Viel Spaß euch!

Good evening :)
Sorry for the weird photo, the one in colour that is. I wanted to take pics outside but it was already too dark. God, it's becoming fall so fast. So I'm having a nice laid-back night inside. Watching the latest episode of The Vampire Diaries. Have a good one!

2 comments:

  1. Amazing shoes!

    http://agitarsimonroe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja, es wird wirklich viel zu schnell Herbst!
    Naja.
    Dein Outfit gefällt mir, vorallem die Stiefel sind toll!

    Liebe Grüße und schönen Sonntag!

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook