About Contact Press Follow

August 2, 2010

Yet another monday






» Top: Weekday
» Pants: Zara
» Watch: Casio via Urban Outfitters
» Sandals: Primark

Heute gab es mal wieder eine Fotosession auf dem Balkon. Besser als die Selbstauslöser-Fotos in meinem Zimmer vor der orangen Wand, oder?
Auf dem letzten Foto sehe ich irgendwie ziemlich dick aus, so am Bauch, aber das liegt glaub ich an meiner "Pose". Das Outfit ist heute eher gemütlich, casual. Bei dem Wetter bin ich froh, wenn ich irgendwann im Laufe des Vormittages weiß, was ich anziehen soll. Die Sonne kann sich wohl einfach nicht entscheiden... Wo ist der Sommer hin?

Today, we had another photo session on our balcony. Better than the self-timer photos in my room in front of that orange wall, right?
In the last photo, I look a little fat (look at my tummy...), but I think that's just my "pose". The outfit is casual and comfy today. With weather like this, I'm happy to find an outfit at all. It seems the sun just won't decide what to do... Where's the summer now?



21 comments:

  1. schon mal den spruch "fotos lügen nicht" gehört?!

    ReplyDelete
  2. balkone sind super!
    vllt magst du ja meine 8 fragen beantworten? :)
    http://wingmotion.blogspot.com/2010/08/die-zeit-heilt-nicht-alles-aber-sie.html

    ReplyDelete
  3. @elatsyr: thanks :)

    @Anonymous: nein^^

    @Julia: cool, da bin ich dabei ;)

    ReplyDelete
  4. geniales Outfit:)

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Danke liebes. Das geflochtene ist ein Haarband und wurde in der Türkei gekauft :)

    ReplyDelete
  6. you have a nice blog :)!

    take a look at my blog aswell, please :D..

    ReplyDelete
  7. nice outfit dear, love your shoes an pants! x

    ReplyDelete
  8. I love this utilitarian look. Great tank!

    ReplyDelete
  9. nice sandals :D i like your whole look

    ReplyDelete
  10. love the shoes!! :)
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    ReplyDelete
  11. @esercizidistile, thekralice, delina, Abi, Britty, My Lack of Style, joninel & Margaret: thank you all so much! who thought people would like my shoes that much ;)

    @minnja: danke :) unsere namen reimen sich..falls das wirklich dein name ist ;)

    @Ayse: das ist echt schön; muss ich mir auch zulegen :)

    @Katjusha sleepless in Berlin: dank dir :D

    ReplyDelete
  12. Your blog is really nice!
    I will follow you, will you follow me to?

    Love, Valerie
    screamyourfeelingsout.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. great style! :-) nice blog! :-)

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook