About Contact Press Follow

August 10, 2010

Oh People

Wie ihr sicherlich gemerkt habt, habe ich ein paar Tage lang nicht mehr gebloggt. Ich hab leider einen total fiesen Virus auf meinem PC und nun geht gar nichts mehr. Ich bring die Kiste nachher zum PC-Doktor..hoffentlich ist er noch zu retten. Ich will meine ganzen Fotos nicht verlieren... :( Ich werde also die nächsten Tage wahrscheinlich nicht posten, aber ich mache fleißig Fotos, sodass ich nicht mit leeren Händen "zurück" komme. Bleibt mir treu ;)

As you may probably have noticed, I haven't blogged in a couple days. Unfortunately, there is a huge nasty virus on my computer and now I can't even start it anmymore. I'll take the thing to the doctors later...hopefully, it's not all lost. I don't wanna lose all my photos! So I'll probably not post the next few days, but I'll keep taking lots of pictures so I won't come "back" with empty hands. Please keep visiting ;)

2 comments:

  1. Dankeschön für deinen Kommentar!
    Der Nagellack ist toll oder?!

    ReplyDelete
  2. hopefully you can blog soon!!

    xx
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook