About Contact Press Follow

August 31, 2010

Girls night out


emergency change of shoes


»Blazer, Shirt: H&M
»Leggings, Bag: Urban Outfitters
»Scarf: Primark
»Wedges in my hands: Monki


Letzten Donnerstag war es mal wieder Zeit für einen Mädelsabend. Nachdem wir die letzte U-Bahn verpasst hatten, machten wir uns zu Fuß auf den Weg auf die Reeperbahn. Irgendwann im Laufe dieses langen Marsches musste ich meine Schuhe wechseln, sonst wäre ich gestorben (bzw. meine Füße). Ich hatte einen schönen Abend bzw. eine schöne Nacht mit meinen lieben Mädels :)

Last Thursday night was girls night out. After having missed the last train, we walked all the way to the clubs and then had some fun dancing. At some point during the long walk I just had to change my shoes. It was a fun night with my lovely girls...

14 comments:

  1. Dein Outfit gefällt mir sehr sehr gut!:)

    ReplyDelete
  2. bei uns ist die sonne auch schon wieder draußen, aber es ist so verdammt kalt!! ich glaub der sommer ist jetzt wirklich weg:(

    ReplyDelete
  3. I like so much your scarf...nice outfit...

    follow me on twitter if you want

    ReplyDelete
  4. Tolles Outfit! Klasse Schal, Schuhe usw. :P

    ReplyDelete
  5. haha, ich kenne diese nächte ein bisschen zu viel gut... ;)

    http://itscohen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Sounds fun , haha isn`t just great to miss that damn train? xD
    ps: adore the outfit!!!

    ReplyDelete
  7. If you live in Hamburg, do you know where the Kaulitz twins live?

    ReplyDelete
  8. i like the color of your blazer

    ReplyDelete
  9. thank you all so much for your comments, I really appreciate it

    @Anonymous: hmm i don't even know if they still live here. well, i never met them or anything. so, no, i have no idea where they might live

    ReplyDelete
  10. wer ist denn das in dem braunen pullover? -P.

    ReplyDelete
  11. @Anonymous/P.: sieht mir doch stark nach der lieben J. aus...oder?

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook