About Contact Press Follow

August 18, 2010

Everytime I wind up back at your door




»Maxi skirt, Bag: Primark
»Shirt: H&M
»Wedges: no name

Es regnet die ganze Zeit... Da kam mir der Maxiskirt gerade recht-luftig, aber nicht zu kalt. Ich war heute mit meinem Mädels einen Kaffee trinken und anschließend ein bisschen bummeln. Habe mir aber nichts gekauft. Naja, Montag wurde ja auch schon genug Geld in Bremen gelassen ;)
Tut mir leid, dass ich schwarze Balken auf die Fotos knallen musste, aber ich habs immer noch nicht hinbekommen, Photoshop auf meinem Laptop zu installieren, von daher auch kein "Rote-Augen-Tool"...
Nun mache ich mir einen gemütlichen Abend und gucke Grey's Anatomy. Einen schönen Abend euch noch!

It's raining all the time... Well, the maxi-skirt came in handy since it's airy, but not too cold. Today, I went out to drink some coffee with the girls. We did some shopping afterwards, but I didn't buy anything. Well, considering the amount of money I spent on monday, it's probably better that way.
Sorry for hiding my eyes in those photos, but I still didn't manage to install Photoshop on my notebook, so there's no "anti-red-eyes-tool"...
Now I'm off to a comfy night in front of the TV watching Grey's Anatomy. Have a good night!

3 comments:

  1. Was für ein wunderschöner Rock:) Das Muster ist super:)

    xxx


    Schau doch mal bei mir vorbei:)
    www.miaslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. this bag is great :D
    have a nice week!
    kisses
    DaisyLine from http://daisyline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nice!
    http://www.heavy-shot.com/

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook