About Contact Press Follow

July 11, 2010

Summertime





Freitag Nacht waren wir alle an der Alster im Park. Es wird ja echt nie kühler im Moment, nicht mal nachts. Es regnet zwar gerade, ist aber immer noch warm. Es tut aber gut, den Regen zu sehen, nachdem ich die letzten Tage fast zerschmolzen bin.
Die Bäume sind jetzt so schön grün (wie ihr oben oder beim Blick aus dem Fenster sehen könnt^^). Und ein Foto von Nghi ist auch noch dabei.. ;)

Friday night was spent out in the park by the lake. It never cools down these days, not even in the deepest night. Now it's raining, which feels good after days of heat where I sweated from just sitting here. I love how the trees are so green and in full bloom now, so I took the opportunity to document that a little bit. You can also see Nghi with her nerdy blogger-cam ;)

2 comments:

  1. jawoll, zeig den leuten doch, wie ich geschwitzt habe ;DD

    ReplyDelete
  2. die shorts sind ja toll!
    X

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook