About Contact Press Follow

July 14, 2010

he cracked his chest open to reveal his heart







The outfit:
» Zara Playsuit
» Peter Kaiser Heels

Hier seht ihr mal die Aussicht aus meinem Fenster bei Sonnenuntergang (unbearbeitet!). Die Wolken sehen so schön aus! Diesen Anblick darf ich fast jeden Abend genießen- ein Teil meines bescheidenen persönlichen Luxus'. Ihr seht außerdem den Blick "die Straße runter" und das Haus gegenüber- nur so aus Spaß..wenn ich schon mal aus dem Fenster fotografiere (ich hoffe, die Gegenüber-Bewohner fühlen sich nicht gestalkt, aber sie werden es vermutlich nie erfahren...).
Das Outfit trug ich Sonntagabend, als ich mir mit ein paar Freunden das WM-Endspiel angesehen habe. Wie langweilig; zuerst gewinnen sie die EM und dann werden die Spanier auch noch Weltmeister... Ich war jedenfalls für Holland nachdem Spanien uns nach Hause geschickt hat.
Naja- das ist wieder mal ein mitten-in-der-Nacht Post, also gute Nacht ;)

Above, you can see the view from my window at sunset (uneditted!). I love how the clouds look! I get this view almost every night, which is a part of my humble personal luxury. I also share the view down the street and of the opposite building with you- just for fun.
I wore that outfit on Sunday night when I went out with some friends to watch the worldcup finale. Poof! How boring- first Spain wins the eurocup, now the worldcup. It's as if someone took home all the grammy's in just one night or something.. You just get bored watching. Haha, yes, I was for Holland after Spain kicked out Germany. Anyways. This is a middle-of-the-night post again, so sleep well ;)

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook