About Contact Press Follow

July 28, 2010

Fashion Quotes

“The thrill in fashion for me is taking a risk and daring myself to make it work. Even when I go shopping, I always buy something twisted and I know I’m going to have to figure out somehow to pull it off and make it my own.”
-Rihanna

"I wear a lot of singlets. I have them in a rainbow of colours. They’re the best because you can throw them on, wear them under something, dress them up with a scarf or jewellery, or dress them down. I like to mix and match."
-Nicole Richie

4 comments:

  1. ich liebe aphorismen... nicht nur für mode... ich lese mir immer regelmäßig welche durch. die drücken einen gedanken in paar wörter aus- kurz und knapp. die von coco chanel sind gut ;)



    http://katjushadawaiii.blogspot.com/






    .

    ReplyDelete
  2. Dankeschön für deinen lieben Kommentar!

    ReplyDelete
  3. sehr schön!
    jaa, aber das problem lag eher daran, dass ich mich zwischen dem ganzen schmuck immer nur sehr schwer entscheiden kann. schrecklich :D

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook