About Contact Press Follow

July 22, 2010

Back to self-timer





» Top: Dr Denim
» Vest: Urban Outfitters
» Skirt: Zara
» Nailpolish: P2, 240 'joyful'

Ich "musste" leider mein Gesicht verpixeln, sah einfach nicht gut aus (und mit dem Selbstauslöser habe ich dann auch keine große Geduld, um solange Fotos zu schießen, bis ich vollkommen zufrieden bin). Mein Gesicht sieht bzw sah vor allem viel zu niedlich bzw. kindlich aus. Ich sehe echt so jung aus. Erst Vorgestern im Nagelstudio wurde ich für zarte 16 gehalten. Sehe ich wirklich ganze drei Jahre jünger aus als ich bin?
Das wird ein Problem auf der Uni (ich hoffe, ich werde angenommen!). Die denken bestimmt alle, ich hätte sonst wieviele Klassen übersprungen...

I unfortunately "had to" pixelate my face, it just didn't look good (and using the self-timer, I just don't have the patience to keep going till it looks good). My face looked way to cute and childlike. I just really look so young. The other day at the nail salon I was asked if I wasn't 16 years old. No, I'm not..?! I mean, do I look three years younger than I really am?
That's gonna be a problem at uni (I hope I get in!). Everyone's gonna think I'm Ms Supernerd, having graduated at the age of 16...

1 comment:

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook