About Contact Press Follow

June 5, 2010

An afternoon at the beach






» Top, Shorts, Jacket H&M
» Tights KappAhl
» Shoes Primark


Gestern Nachmittag waren wir grillen am Elbstrand. Endlich Sommerwetter! Hoffentlich bleibt das noch eine Weile so. Ich muss zwar eigentlich fürs mündliche Abi lernen und heute ist auch noch Arbeit angesagt, aber morgen gönne ich mir wieder ein bisschen Sonne... Habt einen schönen sonnigen Tag!

Yesterday afternoon we had a barbecue at the beach. It's finally warm and sunny! I hope the weather doesn't change too soon, or...anytime before September or so. I have to study for my oral exams and today, I have to work but I think tomorrow I'll spend some time out in the sun again... Have a nice sunny day!

6 comments:

  1. Those shorts are lovely. Have a nice day to you too!

    http://itscohen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ich habe heute meine "Show Me Your Blog"-Aktion gestarten,schau einfach mal vorbei,vielleicht willst du ja mitmachen!:)

    http://lalisfashionsteps.blogspot.com/2010/06/show-me-your-blog.html

    ReplyDelete
  3. hahaa das ist auch die absicht:)
    mein blog macht süchtig nach smoothies:D

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook