About Contact Press Follow

May 9, 2010

Sverige, here I come

Da ich nächstes Wochenende mit zwei meiner besten Freundinnen nach Stockholm fliegen werde, habe ich mich schonmal im Internet umgeschaut in Sachen Shopping. In Schweden gibt es einfach soviele tolle Läden, die es hier nicht gibt. Ich glaube, wir werden die meiste Zeit nur einkaufen gehen =) Leider habe ich schon eine verdammt lange Shopping-Liste im Kopf (leider, da man am Ende ja doch nie das findet, wonach man gesucht hat). Ich hab mal einige Faves von schwedischen Shops zusammengestellt. Ich werde mir nicht alle zulegen, aber ich konnt's auch nicht mehr abwarten..

As I'm going to Stockholm, Sweden next week-end with two of my loveliest girlfriends, I already peaked around the net for some hot fashion items. They have so many great shop over there! I just can't wait any longer. We're gonna shop so much- yay! Unfortunately, I already have a looong wishlist in my mind (unfortunate because it's always so disappointing since you never get exactly what you had in mind) and here's my impression I got from surfing on various swedish websites... I already see myself when I'm back- I'll be in fashion heaven, seriously troubled to fit all the new stuff in my closet. Well, yeah, that might as well just be a dream...



4 comments:

  1. who doesn't love to shop?! I love the floral skirt and panties... very nice!
    Like very much your blog :)
    kisses from brazil

    ReplyDelete
  2. tolle sachen.
    viel spaß in stockholm <3

    lg
    http://misscherryb00m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Schöne Sachen :) Bin auch schon in Stockholm gewesen, die sind dort wirklich oft voraus mit neuen Trends.

    ReplyDelete
  4. Lindex ist wirklich soo toll, vor ewigen Jahren gab´s das in Berlin und da kann ich mich daran erinnern, dass ich da viel Geld gelassen hab:D

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook