About Contact Press Follow

April 26, 2010

You can never say never, you don't know it

Aaah...endlich wieder Zeit zum Bloggen. Nur bin ich gerade leider sehr müde. Bin schon heut morgen mit Kopfschmerzen aufgewacht und fühle mich dementsprechend etwas gerädert. Wie geht's euch so?
Trotz der Kopfschmerzen habe ich es geschafft, heute fast zwei Stunden für Mathe zu lernen. Da bin ich sogar ein bisschen stolz auf mich. Ich muss trotzdem noch viiieel tun bis zur Klausur am Freitag :( Und Mittwoch ist Sportprüfung. Samstag muss ich schon um 10h arbeiten. Da kommt Freude auf, wenn ich so durch meinen Planer blättere ;) Aber was soll's. Was mich nicht umbringt...
Unten seht ihr ein Outfit von letzter Woche ;)

Aww.. I finally get the time to blog again. Only today, I'm tired. I woke up with a headache- so you can imagine I didn't exactly have the best day. How do you feel today?
In spite of the headaches, I managed to study for maths for almost two hours. I'm pretty proud of myself, haha. Though, before the exam on Friday, I still have to study a LOT! And on Wednesday, it's test-time in gym class (if you can call it that in English?). On Saturday, I'll be starting work at 10AM. Not amused! But I won't die..
Below's my outfit from Monday last week:





» Bodycon Skirt H&M
» 'Star Wars' Tee H&M
» Jacket + Cardigan H&M
» Shoes Converse

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook