About Contact Press Follow

April 9, 2010

GRRRRRRRRR!!!

AAAAAAAAAH! ICH BIN SO SAUER! Ich bin grad losgefahren um diesen blöden Theorietest zu machen und dann sagen die mir, dass ich den nicht machen kann, weil mir irgendsoein Papier fehlt. Die von der Fahrschule haben mir einen einzigen Zettel gegeben und gesagt, das sei alles was ich brauche. Toll. Jetzt kann ich wieder warten, bis ich nen Termin hab und dann wieder dahin eiern (ich hätte es bestimmt geschafft und wäre dann jetzt damit durch...). Maaaaan, sowas ist doch echt zum Kotzen. Ich war so sauer, ich hab fast geheult.
Entschuldigt meine saloppe Wortwahl und mein Geheule, aber ich musste das rauslassen.

AAAARGH! I'M SO MAD RIGHT NOW!!! I just went to take that damn test and then they wouldn't let me because my stupid driving school neglected to give me some papers you need for that. They gave me just one paper and said I'd be fine with just that. Now I got there and they wouldn't let me take the test. It was all in vain! I just want to get this over with, but now I have to wait again. It made me so very mad I even cried. GOOOOOOOOOD! I'm upset...
Sorry, but I just needed to sort of shout this out to the world.

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook