About Contact Press Follow

April 20, 2010

Girls night out




Ich schnei nur mal kurz rein hier. Habe mächtig zu tun mit den ganzen Referaten. Es ist ja schon wieder nach Mitternacht und morgen muss ich ein Deutsch Referat halten, was ich morgen früh dann noch zu Ende vorbereiten muss.
Samstag war ich mit meinen Mädels aus und dabei ist dieses Foto entstanden. Meine Nase ist etwas schief und mein Mund ist komisch, aber was soll's. Ansonsten sieht's doch gar nicht schlecht aus, oder? (ich bin links^^)
Ich trug ein Shirt von H&M, das Headband ist von Urban Outfitters und der Ring von Primark.
Nun muss ich aber los. Bald poste ich wieder- hab massig Fotos im Gepäck. Sobald Zeit ist, kommt ein Post!
Achja: Ich hab die Theorie bestanden! Endlich- so eine Erleichterung!

Saturday night, we had a little girls night out. It was cool, but as usual I got tired at 3 AM and went home. We had some fun, though.
I (me on the left) was wearing a top from H&M, a headband from Urban Outfitters and my ring is from Primark. My mouth looks a little strange btw, but my hair looks extra-shiny. HA! (And my nose is not normally that aslope) Ohmigod, it's midnight, I have to go to bed. I have a presentation tomorrow. I still need to prepare it tomorrow morning.
We went out for my friend's birthday yesterday night and I have outfit pics and all, but I'm lacking the time to post. I'll write ASAP.
PS: On Monday, I passed my written test for the driving license! SUCH A relief!!

4 comments:

  1. wo warst du denn?

    ReplyDelete
  2. im funky pussy club aufm kiez ;)

    ReplyDelete
  3. Schönes Foto. Wäre mir gar nicht aufgefallen mit deiner Nase, wenn du es nicht erwähnt hättest. ;)

    ReplyDelete
  4. du siehst super aus. punkt! xx

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook