About Contact Press Follow

February 16, 2010

Study Shop Study Shop..?!

Today's my last free day, so I went shopping with my girls. After studying comes shopping, huh? xD We also booked our short trip to Stockholm, Sweden yesterday =) We're gonna spend some days there in May, just the girls.
Anyways- here's what I bought today:

Heute ist bzw. war mein letzter freier Tag- morgen geht's wieder in die Schule. Zum Glück hab ich Mittwochs immer erst später Schule und kann ausschlafen. Ich hab so keine Lust, jetzt wieder in die Schule zu gehen. Aber naja, nur noch ein paar Monate...
Jedenfalls musste ich mir nach dem Abi mal was gönnen (ja, ich MUSSTE^^) und ich hatte noch Gutscheine von Weihnachten.. Hier ist meine Ausbeute ;)




Sommerkind, 20e


H&M, 30e


Zara, 10e


H&M, 10e


H&M, 5e and 3e


H&M, 5e


Monki, 5e

No comments:

Post a Comment

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook