About Contact Press Follow

November 23, 2009

A rare Monday

...because I enjoyed it! I make myself to-do-lists everyday and today I was able to get done with ALL of it =) I always feel so..fulfilled and proud. HAHA!
I even studied AND helped my sister do the homework..AND I cooked AND I cleaned my messy room AND I did my homework. Eat this! I know it sounds boring, like a little housewife's life, but that's by far not all that I'm about. I'm just VERY organized. So when I'm done with the things that just have to get done everyday, I feel free and well =) PLUS, I got to leave school after two lessons, technically (didn't know that until two hours later, BUT still I only had two lessons today..lazy girl is happy!)
Umm..what I wanted to tell you guys (are you there? anyone?): You seem to be shy people, so you need to know that you don't have to be scared- write comments! And thanks P. ;)

Ach, heute war ein seltener Montag. Es war nämlich ein guter Montag (ihr wisst ja wie Montage normalerweise sind, oder?). Ich mach mir für jeden Tag eine To-Do-List und heute hab ich es sowas von geschafft, alles abzuarbeiten! Haha. Ich hab alles ziemlich früh fertig gekriegt. Hatte auch nur zwei Stunden Schule =) Das hab ich zwar erst zwei weitere Stunden später erfahren, aber nur zwei Stunden Unterricht, hey! Da hab ich mich wohl gefühlt. Ich hab sogar aufgeräumt, geputzt, gekocht, Hausaufgaben gemacht, mit meiner Schwester gelernt... Das klingt jetzt langweilig und nach Hausfrau, aber während des Tages ist weitaus mehr passiert und mein Leben dreht sich schon um zwei, drei Sachen mehr, keine Sorge ;)
Was ich zum Schluss noch loswerden muss, Leute (seid ihr da, oder was?): Schreibt ruhig Kommentare, wenn ihr wollt- ich beiße nicht! Ich will ja nicht drum betteln, echt nicht, aber langsam hab ich das Gefühl, Selbstgespräche zu führen.
(was ich eigentlich eh schon manchmal tu, ähem)

4 comments:

  1. du führst keine selbstgespräche, meine liebe xD

    ReplyDelete
  2. gern geschehen C. ;)

    ReplyDelete
  3. guck ... jetzt ist das schon der dritte kommentar :D (gez:P. ;) )

    ReplyDelete

Thanks for commenting on my blog!
xx

Don't forget to follow me:

Bloglovin
Facebook